Sunday, May 22, 2016

Organ Dalaman Tahap 4, Tapi Tak Perlu Dialisis?

Assalamualaikum w.b.t.

Apa khabar pembaca yang sudi singgah...? :)

Hari ini,Ummi nak cerita sedikit tentang seorang bapa yang telah menghidap diabetes seama 20 tahun lamanya sehingga disahkan perlu menjalani dialisis, tetapi dapat diselamatkan dengan ikhtiar anaknya memberikan Vivix sebagai supplemen.



Sebelum tu, jom Ummi cerita sedikit kos dialisis. Nak tahu berapa kos sebulan untuk pesakit diabetes yang perlu menjalani dialisis setiap bulan?

Haaa... purata sekali rawatan adalah RM250. Bayangkan jika pesakit perlu menjalani dialisis 2 kali setiap minggu, bermakna sebulan memerlukan paling kurang 8 kali rawatan dialisis bersamaan RM2000 sebulan. Jumlah itu belum termasuk kos ubat-ubatan, suntikan insulin dan lain-lain lagi.

Agak membebankan bukan? 

Mari sini Ummi nak cadangkan alternatif rawatan yang jauh lebih murah.... Sebelum itu, lihat testimoni ini dahulu:



Inilah kisah bapa yang hampir perlu menjalani dialisis tu... Organ dalamannya sudah berada di tahap 4 dan disahkan perlu mula menjalani dialisis. Namun, dengan ikhtiar anaknya memberikan Vivix, akhirnya si bapa disahkan BEBAS DIABETES. Sehingga doktor pun ragu-ragu untuk membuat kesimpulan bahawa pesakit tersebut tidak lagi menghidap diabetes. 

Nak tahu kos sebotol Vivix ini? 
Jomlah sembang-sembang dengan Ummi di SMS/Whatsapp/Telegram: 0194060504  
Insha Allah Ummi akan berikan konsultasi sebaik mungkin.

LIVE LIFE HEALTHY & HAPPY

No comments:

Post a Comment